Reklamačný poriadok

 

Vrátenie tovaru a reklamácia

Ako postupovať, ak chcete tovar vrátiť?

Ak nie ste s tovarom spokojní alebo nevyhovuje Vám, máte možnosť ho nepoužitý vrátiť do 14 kalendárnych dní (nie pracovných).

- Tovar nám odošlite na adresu Prínos, Ján Huťka 9. mája 171/6 Krpeľany 03854.
- Informujte nás o tom, že budete tovar vracať, nech ho očakávame! Využite k tomu e-mail info@prinos.sk
- Priložte, prosím, faktúru (kópiu) s označením tovaru, ktorý vraciate 
- Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale a musí mať všetky pôvodné označenia.
- Tovar nesmie byť použitý, ani poškodený.
- Tovar poslaný na dobierku nebude prijatý !!

Peniaze Vám vrátime čo najrýchlejšie, najneskôr do 14 dní.
 
  • Práva kupujúceho:
    Uzatvorením kúpnej zmluvy prostredníctvom internetu má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodov a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní (kalendárnych dní, nie pracovných !!) od prevzatia tovaru, a to v zmysle paragrafu 53 odsek 7 obchod. zák. V tejto lehote musí kupujúci doručiť predávajúcemu odstúpenie od kúpnej zmluvy spolu s predmetným tovarom. Kupujúci tak urobí buď tým, že na vlastné náklady zašle tovar predávajúcemu na jeho adresu prostredníctvom niektorého z prepravcov spolu s písomným odstúpením od zmluvy.
    Tovar musí byť pri využití práva na odstúpenie od zmluvy vrátený nepoškodený, v pôvodnom obale bez známok užívania, vrátane všetkého príslušenstva, záručných listov a návodov. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar budú poslané prevodom na Váš účet, a to najneskôr do 14 dní po odstúpení od zmluvy. Kupujúci nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré uhradil predávajúcemu v súvislosti s dodaním tovaru prepravcom späť.

REKLAMÁCIE:

Pokiaľ Vám bola doručená poničená, otvorená alebo inak poškodená zásielka, nepreberajte ju! (V najlepšom prípadne ju vyfoťte) a okamžite nás kontaktujte!

1 / Tovar bol poškodený pri preprave (zjavné poškodenie tovaru, alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník NESMIE takýto tovar od prepravcu prevziať a musí o poškodení neodkladne informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky)
2 / Tovar bol poškodený po prevzatí od prepravnej služby zlou manipuláciou a poškodil sa obal alebo pokrčili sa výrobky vnútri. V tomto prípade predávajúci za vady nezodpovedá.
3 / Tovar bol uchovaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali požiadavkám na uskladnenie. Pri vystavení priamemu slnečnému žiareniu môže dôjsť k poškodeniu a predávajúci v tomto prípade nezodpovedá za vady.
4 / Tovar bol poškodený pôsobením živlov. Došlo k poškodeniu vplyvom vetra, dažďa a pod., keď tovar spadol na zem, alebo bol premočený. V tomto prípade predávajúci nezodpovedá za vady.
5 / Tovar bolo používané nadmerných zaťažovaním alebo používaný v rozpore s prepravou. Pri hrubom zaobchádzaní môže dôjsť k poškodeniu a predávajúci v tomto prípade nezodpovedá za vady.

Postup pri reklamácii:

1 / Informujte nás o reklamácii písomne, telefonicky alebo e-mailom.
2 / Reklamovaný tovar zasielajte spoločne s priloženou kópiou faktúry a vyplneným reklamačným listom s presným popisom vady tovaru a kontaktom na Vás.

Reklamačný formulár ku stiahnutiu

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Vybavenie reklamácie môže byť pozastavené v prípade, že predávajúci neobdržal potrebné podklady pre jej vybavenie (jedná sa o časti tovaru, kópiu faktúry, presný popis vady ..). V tomto prípade má predávajúci právo vyžiadať si doplnenie podkladov od kupujúceho. Lehota na vybavenie reklamácie je pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov.

Tovar odošlite na adresu:
Prínos, Ján Huťka 9. mája 171/6 Krpeľany 03854

Tovar NIKDY neposielajte na dobierku! V takom prípade nebude prevzatý!

V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás neváhajte obrátiť!

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie